memorii Radu Mihai Dimancescu (1929-2017)

Prima bicicleta

(Craciun 1934-1935)

La Craciunul din 1934 am primit cadou o bijuterie de bicicleta, marca Ideal. Rosie si plina de accesorii. Cu toate astea, initial am fost deceptionat ca nu primisem o tricicleta, lucru care mi-a lipsit toata copilaria.
In primavara lui 1935, tatal meu, imbracat in pantaloni scurti, alergand pe langa bicicleta mea, cu mana pe saua de pe care pedalam, m-a initiat in “ciclism”. Locul era intre Stadionul Kiseleff si intrarea la Strand. Copacii plantati (castanii din fata intrarii la strand) mi-au tinut loc de jaloane, tata conducandu-ma in bucle sau “S”-uri printre ei. Fara sa stiu, tata isi lua din cand in cand mana de pe sa, pana cand, foarte repede, am prins a merge singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu